Followers

Sunday, December 23, 2012

The Little Improve.......


Salam semua...
Terima kasih kerna setia berkunjung ke sini...
terima kasih kerana terus menyokong diri ini....


Alhamdulillah.....
Melihat dia hari ini...
Melihat keaktifannya saban hari...
Kadangkala saya lupa...
Dia ISTIMEWA...
Kadang2 saya lupa dia Orang Kelainan Upaya....


Kerna...
Hari demi hari...
Dia menunjukkan kemajuan...
Walaupun sedikit...walaupun kecil...
Namun sudah cukup utk membuat
Jiwa saya menjadi besar...
Sudah cukup untuk membuat saya terus bersemangat...
Berjuang tanpa mengalah...
berusaha dan terus berusaha.....



Kerna saya yakin...
sayalah guru terbaik buat dia...
sayalah terapis terbaik buat dia...
sayalah orang yg paling memahaminya...


dan sayalah ibu yang sangat menyayanginya....

sampai bila-bila.....

Kasih sayang saya padanya tanpa syarat.....



3 comments:

shaliza said...

iya..kasih sayang ibu tanpa syarat:-)

Angah said...

alhamdulillah...

EdaManAli said...

unconditional love..xbertepi...

Tahniah kak...b'jaya m'jd segala2nya utk Iman yg comeyyy...