Followers

Sunday, October 2, 2011

KALI NI UMI BENAR-BENAR SAKIT....


Jujur umi katakan...
Umi dah lama tidak sakit seteruk ini...
Semenjak dapat Iman..
Demam jarang hinggap di tubuh umi...
Semenjak bergelar ibu tunggal pulak...
Seingat umi sekali je umi sakit teruk...
kena gastrik masa puasa tahun lepas...
Kalau sakit-sakit kepala tu biasalah..
Terutama tika umi tak cukup tidur...

Namun kali ni ujian sungguh buat umi....
Hingga saat entry ini ditulis...umi masih belum sihat sepenuhnya...
3 hari umi diserang migrain...
Sakit di bahagian kelopak mata...berdenyut2...sampai nak sujud masa solat pun..
rasa macam nak nangis...
Batuk masih belum hilang...
dan kdgkala umi takut nak batuk...sebab sakitnya sampai ke kepala...
Ke klinik sudah dua kali...dan kali kedua umi dibekalkan antibiotik yg lebih kuat...

Umi harap sangat umi segera sembuh...
Umi kesian kat anak-anak umi...
cuti terpaksa terperuk di rumah...
umi tak larat nak drive...
kepala berpinar-pinar....

9 comments:

Noina said...

Mungkin akak stress dan kelteihan teramat sgt..kak jaga kesihatan yek..Moga akak lekas2 sembuh...(rasa nak jenguk akak la..)*hugs*

Bicara hati ibu aisya said...

Semoga akak lekas sembuh.akak jagalah kesihatan ye.Jangan banyak berfikir sangat.nanti stress.Kalau akak sakit, sapa yang nak jaga anak-anak?
Semoga dipermudahkan segalanya buat akak n anak2.

shaliza said...

Semoga Allah cepat2 hilangkan kesakitan akak...InsyaAllah.

mama akid said...

semoga akk cepat smbuh yer...

Yana a.k.a Nonie said...

MOGA AKAK CEPAT SEMBUH:-)

Ummi Alisya said...

cepat baik ye kak... semoga kesihatan akak pulih dan terus kuat!

Pia said...

"Masyaallah..semoga cepat sembuh..insyaallah.."

Azma said...

Harap nanie cepat pulih.. jangan la melarat hendaknya.. Sian nanie & anak2..

Tika said...

Alahai kesiannyaa awak Nanie.. Relaxkan diri ok.. jangan fikir macam².. tenangkan fikiran. Penat sangat tu semua nak dibuat. Jaga diri.. semoga cepat sihat. Anak² amat memerlukan ibunya ;)