Followers

Thursday, March 17, 2011

Riang Ria Di Kuantan.....

Alhamdulillah...
Umi dan anak-anak berpeluang bercuti di Kuantan...
Kita layan gambar jer ek.....



ada budak tak sabar nak masuk kolam....



seronoknyer dia....



mujur ada Mak Teh yang rajin melayan.....



Umi pun tumpang seronok....



Kakak, kak Long dan Mira yang excited...



Mira bersama bola-bola air.....



Mira yang agak takut-takut....



Sekarang dah ok.....



Dua orang puteri manja saya......



Auwwww....daring you.....



Iman yang mengamuk bila dikeluarkan dari air.....



Bersantai di Pantai Sepat.......



5 comments:

Rizziela said...

syoknya Iman dapat main air

budak2 pun suka kan bila dapat main air..puas agaknya kot

Yana@Noni said...

Amboi2...Iman...x puas main air yer...lain kali ada masa ajak umi mandi kolam lagi yer...
Seronoknya akak...bolehla try dtg sini nanti....kg ngan Kuantan pun bukan jauh , 2jam lebih jer perjlnan...

Bicara hati ibu aisya said...

Bahagia hati tengok gambar2 nih kak.Alhahamdulillah.Moga ceria dan bahagia selalu.

EdaManAli said...

bestnye main air, rase nk g jgk bwk ank2...

kene slalu2 happy kan, kak. lupekan duka lara...

happy seeing you & the kids laughing & smilling...

insan kerdil said...

tiap kenangan itu....biar pun ada di antara nya....terbina bersama kedukaan...'kesakitan'....'kepayahan'....namun yang akan sering mahu diingati.....bersama tiap 'pengorbanan' itu....terlakarnya bahagia.....bersama dan buat yang tersayang....daripada yang menyayangi....dalam menuju redha Ilahi....

~gambar last....yang kat buaian tu....sweet sesangat....tiga permata hati....dengan pelbagai gaya...tetap tersenyum manja di samping ummi nye...:D~

ketentuan Allah adalah rahsia Allah...

wallahu'alam...