Followers

Tuesday, December 7, 2010

Suatu Petang Nan Indah.....




Eeh...Kak Ngah makan apa tu....


Kenapa Kak Ngah tak nak tengok Iman...Iman dah pandai duk sendiri ni....



Alamak nak jatuh pulak...nasib smpat tahan dgn tangan....



Sempat senyum untuk umi walaupun muka nampak takut-takut...



Kena latih banyak kali lagi ni....
Malam-malam suruh kak long dgn kak ngah teman Iman duduk
sambil tgk Astro Oasis...
Iman suka tengok slot Indahnya Iman....

9 comments:

Bicara hati ibu aisya said...

Alhamdulillah..kak, iman dah pandai duduk yer?satu potensi yang baik nih. Moga akan ada lebih banyak pencapaian dari iman. Kena terus usaha dan jangan putus asa ye iman. go..go chaiyok.Iman can do it!

Ummi Alisya said...

gud work Iman... teruskan ye nak. Alisya kalau didudukkan, kat sofa boleylah. itupun dgn taruk bantal keliling! pastu tido!!! hihiii...

insan kerdil said...

kuatnya suatu perjuangan adalah pada matlamat...terbina nya suatu kekuatan berdasarkan kaedah...bertambah nya kekuatan pabila ada nya sokongan....

pada ketika lengkap melengkapi....kan terzahir nya bahagia pabila saling memberi dan menerima...

ketentuan Allah adalah rahsia Allah...

wallahu'alam...

nuyin2u said...

tahniah, seronoknya tgk iman duduk, betulla kan, kena byk latih, klu tak asik terhoyong hayang, sama cam ecah

Lightnur said...

Assalamualaikum,

Sukanya tengok Iman duduk sebaris dgn kakak2nya sambil tengok TV tu.

Salam sayang
lightnur

Kerikil Kehidupan said...

Syukran sahabat kalian...kekuatan saya adalah bermula dari semangat kalian semua....

Mawar said...

alhamdulillah, syukur iman dh makin sihat, aunty doakan yg trbaik buat iman & kakak2nya

Jue-Isteri&Ibu said...

alhamdulillah..tahniah wat akak n iman...maju lagi, nak..

Min said...

tahniah iman... dah bole duduk ye... moga pas ni iman akan berdiri dan berjalan pulak... Insya Allah!