Followers

Sunday, December 5, 2010

Miraku Sayang.....


Salam bersiaran....

En3 kali ini khas untuk Mira...
Anak kedua umi...
Keletahnya akhir-akhir ini begitu menghiburkan...
Mulutnya begitu petah berbicara...
Walaupun ada ketikanya soalannya tak mampu umi jawab...
Ada bicaranya yang menyentuh rasa...
Tapi itulah Mira...
Dia sedang membesar dan sedang meneroka dunianya....
Sedang cuba mengerti apa yg berlaku di sekelilingnya.....



Bersama Kak Long....ntah apa yg satu tu agaknya....
Masa ni Mira dlm lingkungan 2 tahun...
Jalan-jalan di Mines.



Posing maut....
Suka sangat tengok Tom Tom Bak...
Selalu tanya kat Umi...
" Boleh tak Mira nak nyanyi kat Tom Tom Bak? "



Posing tayang gigi....
Boleh jadi model iklan gigi ni....



Posing tayang kasut raya...
Masa ni umurnya 3 tahun....



Yang paling favourite...suka kacau adik Iman...
Mainan Iman..mainan Mira jugak...



Memang tak suka sgt kalau dipeluk berlebihan....
Bersama kak long yg kadang 'ngam" dan kadang-kadang tak...



Apa pun umi sayang Mira....
Umi harap sangat Mira jadi anak yg berguna dan boleh bantu kak long jaga Iman...

tahun depan Mira akan memasuki Prasekolah...
Dah tak sabar nak sekolah...

Semoga berjaya anakkku...
Terima kasih menjadi penyeri di danau hati umi....

4 comments:

Mawar said...

betul tu kak, selalu doakan yg trbaik utk anak2, doa yg ikhlas dr seorg ibu, insyaalah...allah maha mendengar

ieda said...

sentiasa doa yg terbaik buat mereka...arwah mak saya selalu cakap kat kakak saya "anak bertuah" bila dia marah.alhamdulillah kakak saya mampu bersabar melayan & menjaga dia semasa sakit...mmg anak bertuah utk mak saya.

Azma said...

dah nak masuk sek ye mira..?? g sek rajin2 & baik2 tau.. Bagi umi senang hati...

Anonymous said...

pabila kesepakatan itu dicari...kan bertemu persamaan...kan tersisih perbezaan....

menyatu nya kasih dan sayang...tiada yang terzahir selain bahagia...pabila saling memberi dan menerima...

ketentuan Allah adalah Rahsia Allah...

wallahu'alam...