Followers

Saturday, August 14, 2010

Kuda Getah Iman


Memenuhi permintaan JMY...

Inilah kuda getah Iman...

Harap dapat membantu...

4 comments:

Noina said...

ina pun nak cari..tapi ina jumpa yang takde pelapik kat bawah kaki kuda tu..mcm boleh kedapan kebelakang tu..yang jumpa ada kaki. je..huhu..

Kerikil Kehidupan said...

Akak ada tanya terapi kat serdang hari tu..kalau yg ada pelapik tu..mahal skt..blh order dhn hospital..harganya dalam ratus-ratus gak...Akak tak mampu..tu yg akak beli kuda iman ni..harganya dalam rm20 lebih jer..tapi kena rajin isi anginla...

JMY said...

thanks kak, ini kuda yg klu budak biasa naik, dia blh bawak kudatu lompat-lompat ke?

Kerikil Kehidupan said...

Tak boleh...kuda tu lebih untuk ajar iman mengangkang..tulang punggungnya ketat..kadang-kadang nak pakai pampers pun payah