Followers

Wednesday, April 21, 2010

Salam Semua...

Salam Semua...

Iman kini kembali...

Iman rindu kat kawan-kawan..abang idris, adik rayyan arif, adik nabila, adik sarra, adik syafiah dan ramai lagi....

Iman pun rindu kat acik2 juga...terutama acik jiey...iman selalu baring guna bantal upin ipin yang acik jiey bagi present...

Iman pun rindu kat acik ina, acik ita, acik sue dan ramai lagi....

Iman sekarang kat kampung,,,kami dah tak duk Bangi lagi...Citernya panjang...nanti umi citer ek...

Sekarang Iman nak tidur..... nanti jumpa lagi....

Babai and miss u all.....mmmuaaah....

6 comments:

mrs_zura said...

welcome back kak nani..lama x update blog...

Noina said...

wah..rindu betul kat anak ibu sorang nih.. dapat jugak menatap wajah Iman.. :) Iman dah pandai duduk dah.. good boy!

Puteri Nuur At-Terawis said...

welcome back Kak Nani, kami rindukan Iman. More stories, ok?

Kerikil Kehidupan said...

Thanks zura, ina, puteri...nama kalian tetap di ingatan...cuma sekarang ada kekangan skt untuk bersiaran...di pendalaman ini...internetnya agak terhad...kak nanie skarang mengajar di sekolah yg berhadapan dgn gunung ledang, dlm kwsan bukit kepong...InsyaAllah dlm permohonan utk bertukar ke Segamat...InsyaAllah masa kat Segmat nanti halangan tu dah tak ada...Rindu kat kawan-kawan...dan anak-anak...

Kekecewaan ini membawa aku pergi jauh dari Kuala Lumpur..namun kalian tetap di hati....

ita zakaria said...

kak, selamat kembali ke dunia blogger! rindu sangat2... ujian kita mungkin berbeza, namun penyelesaiannya tetap sama; SABAR, SABAR DAN TERUS SABAR! REDHA JUGAK PERLU UNTUK UJIAN2 ALLAH INI....

Rizziela said...

Salam..

kenapa kecewa? Harap terus sabar & tabah menghadapi dugaan hidup