Followers

Wednesday, April 7, 2010

AKU KEMBALI....

Alhamdulillah....aku kini kembali berblogging...
Tempoh 8 bulan tempoh yang cukup panjang untuk aku memulihkan diri....
Kuncinya hanya satu..berlapang dada dan redha dengan apa yang berlaku...
bak kata Dr. azhar, jiwa ok semua ok...

Namun hingga kini...aku sukar melupakan apa yang berlaku...
Bagaikan drama bersiri...dan apabila tergambar episod2 itu...air mataku pasti mengalir tanpa disedari...
Ianya terlalu pahit untuk dikenang...
Terlalu derita untuk diingati....

Dan... Di hujung jalan derita itu...
aku bersyukur...Tuhan masih lagi menyayangi...
Aku tidak tenggelam dalam lautan kekecewaan yang amat sangat itu...

Aku bangkit...merangkak..memapah...dan kini...
Alhamdulillah..aku mampu berdiri...

aku kembali menemui diriku yang hilang....

Aku mahu terbang tinngi sebebas burung...biarpun sayapku satu...
Aku mau hidup memayungi anak-anakku...
dan jadikan mereka insan luar biasa.....

Terima kasih Allah atas rahmatMu....
Buat Rakan-rakan blogger...aku kini kembali......

3 comments:

Jiey^Mien said...

Salam kak,

Lamanya tak dengar khabar.. Lamanya tak ketahuan berita..

Apa sekali pun yang berlalu, Jiey tahu akak kuat.. InsyaAllah, semoga segalanya baik untuk akak sekeluarga..

Noina said...

Salam kak..

Akhirnya akak kembali jugak.. Teringin betul nak tanya keadaan akak..sepi je..ina ada email aituh kat akak..tapi tak respon..takpelah..welcome back kak.. :)

Kerikil Kehidupan said...

Thanks...kita berkongsi derita yang sama...kita berkongsi anugerah yang sama...kita berkongsi hati yang sama...dari jauh...kalian tetap di ingatan...di makmal komputer melihat telatah rayyan, melihat nabila...dan sarra...cuma terhad masa dan kemudahan...

Melihat anak2 kita...air mata ini mengalir...Iman dah jauh ketinggalan...InsyaAllah...Iman akan turut serta bersama kalian...