Followers

Wednesday, August 5, 2009

ALAHAI....RINDUUNYAAAA.......


Aku rindu gelak tawanya....Alamak...air luir meleleh la umi...

Aku rindu keletahnya....alamak..dah senget ni umi....


Aku rindu senyuman manisnya......


Aku rindu renungannya...dan hobinya yg suka berguling atas lantai...

Alhamdulillah...esok dah hari Khamis...Iman akan pulang ke pangkuanku...esok mak mertuaku akan datang ke Bandar Seri Putra kerana pada hari Jumaat, kami sekeluarga akan berangkat ke Cameron Highland...bercuti hujung minggu kat sana...Mesti meriah semua adik beradik suamiku akan turut serta....nanti aku update kemudian ek....

Perkembangan terbaru tentang Iman...Alhamdulillah...Iman ok dengan sesi rawatan yg dijalankan...dan umi berpesan agar kami meneruskan rawatan urut dan lelah Iman tu..maybe...cuti sekolah seminggu nanti, aku akan buat lagi rawatan tu...Moga ada perubahan...Macam kata Tok Busu...Kita hanya berusaha...yang menentukan semuanya adalah Allah.....

4 comments:

Jiey Mien said...

Selamat bercuti.. =)

ita zakaria said...

wahhh..bestnyer nak gi holiday. ntah bile lah ita nak sampai dgn abg & sarra kat cameron tuh. hehe...hepi holiday yer kak...take care!

suealeen said...

pergi cameron? wahhh bestnyeeeerrrrr. nak bunga ros merah sedozen!

Kerikil Kehidupan said...

kak naie - jiey : Thanks jiey...

kak nanie - ita : Thanks ita..sbnarnya dah lama nak g...kononnya nak honeymoon kat sana...tak kesampaian...ni pun plan mengejut...mak mertua baru pencen...tu yg ajak gi sana tu...mcm family day..pakat2 kongsi duit...

kak nanie - sue : Beresss...em..nak pos ke mana ek?