Followers

Sunday, July 26, 2009

JALAN-JALAN HUJUNG MINGGU


bestnyer tgk orang main......


post istimewa....taraa...


nak bermanja dgn abi....


bapak borek...anak rintik.....


Jalan-jalan hujung minggu...Saja bawak anak-anak beriadah di Tasik Titiwangsa..Actually masa ni hubby kena hantar barang ke HKL...tu yg masuk KL tu...Kalau tak malas jugak nak ke KL ni...

Sampai jer dah dkt pukul 4 petang..makan2 dulu kat gerai makan tepi tasik tu...oklah jugak makanannya...kami makan kuew tiaw goreng, anak-anak makan maggi goreng...

Siap makan..round2 tasik...yg paling seronok Miralah...dia bebas berlari ke sana ke mari....Kalau kat pasaraya payah sikit dia nak lari..asyik nak terlanggar orang....Kak Long pulak tukang kejar...Iman tumpang seronok....

Alahai anak-anakku...bahagia dengar mereka tertawa riang...tapi time bergaduh tu yg tak tahan tu...mulala mulut umi dia ni pot pet...pot pet...he...he...

Dalam pukul 530 kami bertolak ke rumah adik ipar di Gombak...nak makan nasi kukus Greenwood..sedap wooo....

Itulah xtvt kami..jalan-jalan hujung minggu.......

3 comments:

Noina said...

ala comelnya Iman senyum..dia nak main jugak la kak nanie..hehe.. :)

ina slalu terbayang..kalau lah Nabila sihat..mesti dia pun lari2 mcm kakak2 iman..pastu ina plak terkedek2 nak kejar..bila la dapat lihat yek..huhu..

Kerikil Kehidupan said...

Itulah perasaan akak ina...setiap kali bawak anak2 outing..kadang2 bergenang gak air mata tgk iman terlentik-lentik dlm stroller tgk kakak2 dia berkejaran...tapi akak selalu kuatkan hati...ini takdir yg dah tertulis, kita kena terima dgn redha...usaha dan terus usaha selagi terdaya....

ita zakaria said...

bile lah abi sarra nak bawak sarra gi tasek lak. nih pun dah lame x bawak dah tecik nij jalan2. suke lah anak2 akak dapat 'tanah' main kejar2 erk....