Followers

Sunday, May 24, 2009

SERONOKNYA MAIN AIR!!!


Itulah agaknya yg ada dalam hati Iman..Mggu ni agak membosankan skit, abi sebok keje..So jom have fun dgn umi..

Bangun tidur je pg tadi..terus kak long bertanya..

" Umi nak mandi kolam boleh?"

Sbnarnya smlm dah mandi..hari ni nak mandi lagi..abg pun dah janji nak mandi dgn diaorg, sbb ptg ni abg nak g keje lagi.

Siap sarapan, semua msk kolam termasukla Iman, abi tukang pegang Iman, umi tukang ambik gambar..

Bukan main seronok lagi Iman, tgkla mukanya tu..Dalam hati bimbang jgk takut asma..tapi semua tu untuk kuatkan paru-paru dia..Siap meniarap lagi dalam tu..abg saje je lepas skjp2, bimbang tkt terbalik..



Kakak2 dia yg dua org tu lagila seronok..Dapat berendam lama-lama..

Pukul 12 lbh baru naik..sebab lapar..

Pepun itulah aktiviti mggu ni..mandi kolam...Iman siap mandi terus tido..penat agaknya.

4 comments:

Jiey^Mien said...

Bestnya Iman n kakak2 main air.. Kalau Ian pun, sure tamau naik..

Noina said...

wow..bestnya.bila la dapat guna kolam yang jiey bagi tu yek..

ainulmazruliyyah said...

suke tgk iman!! bukan main dia.. hehe.. wat rindu je!!

sEgAlaNya kU tEriMa said...

seronoknya..
nak mndi same2 jugak...
huhuhuh