Followers

Tuesday, May 5, 2009

IMAN DI OCCT


Hari ni aku agak stress skt..hati tiba-tiba jadi sensitif dgn rakan-rakan seperjuangan...yalah...kita tak tau hati org...kita sangka org ikhlas menyayangi kita sbgai teman...membantu di kala susah...tapi kadangkala kita silap...ada juga teman yg suka tgk kita tenggelam..dan paling parah, ada juga yg buat bila senang kita bersama ketawa..bila susah, lantak ngkolah...Ahhh...lantakla..bersangka baik dgn tuhan itu perlu...ada btlnya juga motto adik ipar aku ni...maybe ada sbbnya knpa aku yg terpilih...mungkin Allah nak tnjkkan jalan buat aku...utk jd lbh baik...dan mujurlah aku ada juga seorang sahabat yg btl2 optimis...menenangkan hati aku,tatkala aku derita...

Lupakan hal sekolah, biarla aku tggl masalah aku kat pagar sekolah..aku balik tepat jam 2 petang..terus ambik iman..dia kena g terapi kat occt hari ni...fisio dah lama iman terpaksa skip, sbb dia asyik tak sht...rindu plk kat puan hamidah...

Hari ni iman buat latihan tgn, pakar terapi pn.zurianti, risau dgn tgn iman yg keras dan ketat...dia nasihatkan aku bykkan rangsangan kat rmh...selalu jugak aku buat...tapi iman marah sgt, kalau aku cuba luruskan tgn dia...sakit agaknya...tak pela slow2...yg penting..iman sht..dan ceria...

Lepas terapi tgn..iman masuk kat bilik terapi lampu...bkn main sukanya dia..umi dan abinya pun suka juga...leka btl dia cuba ambik wayar2 yg cantik..dr kata tu nak merangsang penglihatan dan minda dia...kul 4.30 kami berangkat pulang...dalam hati risau dgn tgn iman..ya allah sembuhkanlah anakku ini...aku tak mintak byk..cukuplah iman boleh berdikari...aminnnn...

No comments: